fredag 26 juni 2009

...Eller som Nalle Puh säger:



"Ingen kan vara nere med en ballong"

6 kommentarer:

Mustardseed sa...

Nu har jag läst er blogg om vackra Honungspojken från början till dagens datum och gråtit en skvätt och skrattat en del och lett åt de alldeles underbara bilderna på er vackra son. Man känner din kärlek och sorg genom bloggen, du beskriver allt så fint.

Thezz sa...

Tycker att verkligen att du är en fantastisk mamma! Och jag är glad över att du vill dela er resa med oss läsare. Tack!

axelsmom sa...

WOW vilken fantastisk honungspojke ni har och vilken styrka du har som delar med dig av dina erfarenheter. Jag sitter nu här med tårar i ögonen och inser vad lycklig man ska vara över det liv vi fått. Ni visar verkligen på hur viktigt det är att ta vara på varenda sekund av livet. Jag önskar dig och din son alla lycka att honungspojken får en bra framtid. Från och med nu så kommer jag följa dig och sonen vaje dag. Massor av krmar från Axelsmom

Anonym sa...

Jag blir så glad av att träffa finaste Hugo och DIG förstås! Han är så fin och stark och när jag träffar honom så förvånas jag varje gång av hur han är så cool och nöjd och verkligen NJUTER av livet. Och som ovanstående sa: du ÄR en FANTASTISK mamma!!! puss från mia (som ännu inte packat...)

Honungspojkens mamma sa...

Tack för era fina ord som värmer så, och för att ni följer vår Honungspojke...

Kram

Helen sa...

Du skriver så fint om din lille son, och extra fint är det att ni har Nalle Puh som en liten följeslagare. Han är ju en mycket klok björn, trots sin lilla hjärna.