fredag 20 september 2013

Föreläsning med Honungspojkens pappa

Ett litet tips till er föräldrar som bor i Stockholmsområdet!

Honungspojkens pappa ska föreläsa om hur det är att vara pappa till ett barn med flerfunktionsnedsättning. Om sorg och hur man bearbetar den, om hur parrelationen påverkas och om nya perspektiv i livet. Sist han gjorde det var det väldigt uppskattat av dem som var där. Kom och lyssna ni som kan! (Eller tipsa andra.)

Föreläsningen anordnas i samband med Habiliteringens anhörigvecka, tisdag den 1 oktober kl 18.00 på Rosenlunds sjukhus. Klicka HÄR för att läsa mer.

2 kommentarer:

Henna sa...

Oj, vad fin familj du har. Stor kram och kämpa vidare, ni har så söt pojke! Blev tårrörd när jag läste bloggen.

Tabita sa...

Hej!
För lite mer än tre år sedan fick vi veta samma sak som ni att vår son har Lissencefali. Det är ärftligt och kommer från mig (mamman). Jag ville bara säga tack för att ni gör denna diagnos känd och för att genom att läsa er fina blogg ger mig kraft att kämpa vidare.
Jag skulle gärna vilja ha mer kontakt med er så maila mig på tabitanen@gmail.com om ni känner för det. Stort tack och fortsätt kämpa för Hugo och att göra diagnosen känd. Titta även på min blogg: http://thabeethadj.blogspot.se/2013/09/nya-tag.html?m=1 om ni vill.

Stor kram