fredag 28 augusti 2009

Fredagsmys

En lugn vecka utan jobbiga anfall.
Så. Nu. Är. Det...

29 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en skön helg.

VARDAGSPUSSEL sa...

hoppas ni får mysigt fredagsmys! en sötnos i videon som får vem som på fall :)

skrattar så jag kiknar åt ditt förra inlägg också.... i drömmarnas värld kan vad som helst hända :)
kram

2BarnsMamman sa...

Vad skönt för er! Ha en jättemysig fredag! Kram

mammanonna sa...

Vilken skön lirare! Nu blev jag glad för hela helgen! Jag avskyr den reklamen - men nu kommer jag att le varje gång jag hör den.

inteutanmindotter sa...

Vad glad jag blir att höra detta!
Hoppas ni får en supermysig helg, utan otäcka anfall!!!
Kramar i massor! =)

Hemliga damen sa...

Kärlek!

Anonym sa...

Han vill sjunga med! Gullunge. Ha en riktigt mysig fredag!

Anonym sa...

Just nu ser han ut att vara på fast mark, vad glad jag blir när jag ser och hör hur gott han mår och lite fredagsmys är alltid trevligt ha en riktigt skön helg.

Kram/Carina

Anonym sa...

Hahaha...Honungspojken verkar på för fredagsmyset, gullungen!

Erika

Karin sa...

Ha nu en underbart mysig helg och njut av er superkille! BAMSEKRAM

Emma sa...

Sötnosen! Vad fint han sjunger och dansar. Ha nu riktigt mysigt fredagsmys.

Solen i mitt liv sa...

Hoppas att ni får en riktigt mysig fredag och helg
vilket litet charmtroll ni har

kram

Skalmans mamma sa...

Så mysigt!!!

Madde sa...

Aw. Sötnosen!
Det är klart det är dax för fredagsmys, hoppas på lördagsmys och söndagsmys också :)

Anonym sa...

Ååååh, jag och Lowa vill också fredagsmysa med H... I brist på honom kollar vi Bolibompa och sen ska barnet bada bort alla baciller från en vecka på dagis :)
Hoppas vi kan ses snart!!
Hur gick det med selen?
puss

Camilla sa...

ååå myskillen! hoppas ni får en skön, lugn helg. mssor med kramar

Lillemor sa...

Åh..du lilla Honungspojken vad skönt att du mår så bra,ha nu en riktigt skön och mysig Fredagskväll med Mamma och Pappa.

Kram Lillemor

Anna, Tvillingtand sa...

Härligt! =)

LillaBarn sa...

Lillen rockar loss, inte bara jag som har en liten rock star....
Tack för tipsen ang pottan, klistermärken funkar så bra att hon nu vill sitta på pottan var tionde minut ungefär... Fast så länge hon är positivt inställd till den är jag glad. Idag har hon gjort alla behov i pottan, fast hon vill tömma den i toaletten (kan själv!) så det hamnar ju lite varstans. Men men...

Din blogg är den finaste bloggen jag någonsin läst, du skriver så fint om er lilla Honungspojken. Jag har ju följt er från allra första början, så det känns lite som jag "känner" er nu. Önskar jag kunde få träffa er och få hålla om er guldklimp, fast det vill ju alla som läser din blogg så det går ju inte!! Och sen bor jag lite långväga ifrån förståss. Får fortsätta att skicka kramar via nätet i stället! Kram...

Zebbes mamma sa...

ÅÅå men vilken sötnos. Så passande till låten också.. Han ser verkligen ut att tänka.. Jippie fredagsmys...

Hoppas ni får en lugn skön helg..

Kram Mia

Honungspojkens mamma sa...

Tack alla! Vi hade en riktigt mysig fredag med en pigg och glad pojke.

LillaBarn: Tack... Kramar över nätet värmer mer än man tror! Och vad duktig hon är! Tömma pottan själv och allt.

KRAM

Lisa sa...

Så härlig video!! Man vill bara krama lille Honungspojken!!

Skönt att det varit en lugn vecka, hoppas på många sådana veckor framåt!

Kram till er!!

Anonym sa...

Han är en ljuvlig liten pojke, Honungspojken.

Soulsister sa...

Hoppas helgen blir lika lugn för er. Tack för dina fina ord om min blogg inne hos Fatou.

kram

Lotta sa...

Tack snälla du för dina tankar på David och Barncancerfonden. Mitt i allt!
Många kramar
Lotta

Petra Nygren sa...

Hej där hittade din blogg förra veckan om fina fina honungspojken och allt ni går igenom. Du skriver så fint och jag har läst och gråtit till många inlägg men till den här filmen kan man inte annat än le :-)!

Trevlig Helg!
/Smyckes Petra

Anonym sa...

Han är cool,
fine lille honungspojken.
Kramar från Veronica i Stöde.

marie sa...

kikar in o önskar dej o din söte pojke an skön o fin måndag.
Sköt om er o må så gott.
Njut av dagen!
Kram

Madlar sa...

Tummen upp! ;)