fredag 22 maj 2009

Tack för tipset!

Jag frågade för en tid sedan om råd hur vi skulle kunna ha med Honungspojken i bilen utan att han skulle få svårt att andas. Och ni var flera som skrev en massa bra tips. Bland annat om ett nät som man kunde sätta över en barnvagnsinsats och sen spänna fast med bälte i baksätet.

Ett sånt nät har jag nu lyckats få tag i, så där under låg Honungspojken igår, och vi kunde åka på utflykt för första gången på länge.

Jag är nöjd. Honungspojken är ännu mer nöjd. Sen kanske inte trafikpolisen är lika nöjd. Men nöden har ingen lag. Så det så.

3 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Va smart! Härligt att bli mobila :) Hoppas ni har en fin helg!

Anonym sa...

Åhh va bra att mitt tips kom till användning och att ni kunde få åka på en utflykt!!! Trafikpolisen tycker jag att vi struntar i i detta fallet!! Huvudsaken är att honungspojken är nöjd!!!!Kram Cecilia

Honungspojkens mamma sa...

2barnsmamma: Smart va och jätteskönt att kunna åka bil!

Cecilia: Superbra tips, tack igen!